De bewoners zijn de belangrijkste belanghebbenden. Toekomstige ontwikkelingen hebben direct invloed op hun leefomgeving. Daarom begeleiden en informeren we hen begrijpend en begrijpelijk. We leven ons in in de mens achter de bewoner; we beseffen voor wie we het doen.
Oudere bewoners hebben andere behoeften en verwachtingen dan jongere. Culturele en andere verschillende achtergronden vragen om een gerichte antenne en een flexibele aanpak. Zo hanteren we bijvoorbeeld ‘herrie bloktijden’. Zodat we bij onze werkzaamheden rekening houden met bewoners die ziek zijn of bijvoorbeeld in ploegendienst werken.
Bij planmatig onderhoud, renovatie en verduurzaming laten we ons gezicht al vroeg zien in de wijk. Dit helpt onder meer om de meest geschikte vorm van bewonersvoorlichting te bepalen. Het leert ons ook hoe we het beste draagvlak kunnen creëren.
Goede bewonerstevredenheid vraagt naast snelle en doeltreffende opvolging bij een reparatiemelding ook om inzicht in de oorzaken. En om helikopterview. Zodat we in de toekomst meldingen zoveel mogelijk kunnen voorkomen. Van de registraties en analyses die we hiervoor uitvoeren houden we u continu op de hoogte.