Ons serviceonderhoud bevordert het wooncomfort en de woonveiligheid van uw huurders. De kwaliteit van ons onderhoud heeft ook invloed op uw reputatie als verhuurder. Plus: de data uit ons serviceonderhoud brengt de conditie van uw woningen in kaart.
We doen het serviceonderhoud al dan niet samen met uw eigen serviceteam. Via een SLA op maat. Uw klantcontactcentrum kan de meldingen aannemen van uw huurders. Daarna pakken wij het graag van u over. Met als voordelen: rechtstreeks contact tussen uw huurders en onze planners. Directe duidelijkheid bij ons serviceteam over de melding: wat is precies de schade, welke actie ondernemen we. De huurder kiest of zijn/haar melding meeloopt in onze urgente of onze CO2-vriendelijke ritplanning.
De vakmensen in ons serviceteam zijn technische alleskunners. Dit betekent efficiënte one time fix door één vakman. Op een klantvriendelijke manier. Onze ‘Handige Harries’ nemen meteen andere kleine reparaties mee en laten de boel opgeruimd achter. Dat hoort erbij. Net zoals oog voor de huiselijke omstandigheden en sociale veiligheid, een menselijk oor en een vriendelijk gebaar.
De tickets en opmerkingen uit het serviceonderhoud nemen we op in onze databank van uw vastgoed.